Conferències Quaresmals 2018: La meva vida, un camp de missió

“No se cansen nunca de anunciar el Evangelio con la vida y la palabra”

DIUMENGE 25 DE FEBRER

L’ACTUAL NÍNIVE D’IRAK,
UNA CRIDA A LA CONVERSIÓ

Col·loqui entre P. SALAR BOUDAGH, Vicari General de la diòcesi caldea d’Alqosh i membre de la Comissió per a la reconstrucció de Nínive, i Sra. Marta García Campos, AJUDA A L’ESGLÉSIA NECESSITADA-ACN. En castellà.

DIUMENGE 4 DE MARÇ

MISSIONAR BARCELONA

Col·loqui entre Mons. ANTONI VADELL FERRER, bisbe auxiliar de Barcelona i Chiara Curti, mare de família, arquitecta i col·laboradora de la parròquia.

DIUMENGE 11 DE MARÇ

18:00 CONCERT “Les llagues de Nostre Senyor Jesús”, DIETRICH BUXTEHUDE (s. XVII)
A càrrec de solistes de la coral de l’Oratori de BONAIGUA.

ECLIPSI I RESPLENDORS DE DÉU
A CATALUNYA

Col·loqui entre Sr. ANTONI PUIGVERD I ROMAGUERA, periodista, i Sr. Jordi Cabanes, director Col·legi Abat Oliba.

DIUMENGE 18 DE MARÇ

JOVES I GRANS,
PELEGRINS DE L’ALEGRIA

Col·loqui entre l’arquebisbe de Panamà Mons. JOSÉ DOMINGO ULLOA MENDIETA, organitzador de la propera JMJ Panamà 2019, i Mn. Bruno Bérchez, delegat diocesà de Joventut. En castellà.

20:00 ADORACIÓ PELS FRUITS DE LA JMJ PANAMÀ 2019.

Amb cants de lloança del grup de Joves WORSHIP.CAT

Les conferències són un moment de recés espiritual. Amb temps de reflexió, pregària i adoració.

En acabar les conferències, es podrà saludar personalment al conferenciant.

Missa de 18h i de 20h a la capella del Santíssim. NO hi haurà Missa Jove a les 20:30.

Organitza:

Amb el suport de:

Lloc:

Basílica de la Puríssima Concepció i Assumpció de Nostra Senyora
c/ Aragó, 299 · 08009 Barcelona · Tel: 93 457 65 52 · e-mail: parroquiaconcepciobcn@gmail.com