Pelegrinatge a Lourdes 2018 // Peregrinación a Lourdes 2018

LOURDES 2018
Basílica de la Concepció i Parròquia de Sant Francesc de Sales
per a joves i famílies

SORTIDA: Divendres 17 d'agost a les 7h des de la pl. de l'Església (c/Aragó, 299), amb autocar.

TORNADA: Diumenge 19 d'agost cap a les 22h

PREU (transport, allotjament i pensió completa):

• Adults: 115 eur.
  • De 13 a 17 anys: 90 eur.
  • De 5 a 12 anys: 80 eur.
  • Menors de 5 anys: 35 eur.

ALLOTJAMENT: Residència de les Religioses de l'Amor de Déu.

RECOMANEM portar:

• Sabó i articles de neteja personal.
  • Impermeable i/o paraigües.
  • Jersei o jaqueta per a la nit.

INSCRIPCIONS I PAGAMENT (data límit 13 d'agost). Places limitades.

1. INSCRIURE'S personalment (lliurar, per a cada peregrí, la fitxa d'inscripció degudament emplenada i signada)

• a col·lectoria (sagristia) d'11h a 13h i de 17h a 20h.
    • personalment al Despatx Parroquial (c/Aragó, 299) els dilluns, dimecres o divendres de 17.30 a 19.30h (AGOST TANCAT).

2. Ingressar PAGA I SENYAL -NO recuperable- de 50 eur  en el compte següent:

• Titular: Parròquia de la Concepció
    • Núm: ES44 2100 0816 1202 0012 8761
    • Concepte: "LOURDES" i nom i cognoms dels pelegrins

3. Fer el PAGAMENT COMPLET abans del 13 d'agost.

SOBRE LOURDES

Lourdes (França) és un poble dels Pirineus beneït des del 1858 per la presència de la Mare de Déu. Milers de persones visiten anualment aquest santuari, cercant pau, sentit, i, sobretot, la salut del cos i/o de l'ànima. Des del 1858 fins avui, són milers les curacions i els favors obtinguts de la Mare de Déu.

SOBRE EL PELEGRINATGE

Visitarem la gruta de Massabielle, les piscines, la font de l'aigua miraculosa; participarem a les cerimònies religioses del Santuari (processó del Santíssim a la tarda, Rosari de les torxes a la nit, Missa internacional el diumenge). També hi haurà temps lliure per visitar la població i comprar objectes piadosos, però, sobretot, per a la trobada personal i silenciosa amb la Mare de Déu. I, també, qui vulgui, es podrà banyar a les piscines.

MÉS INFORMACIÓ: sortidesparroquials@gmail.com.

==

LOURDES 2018
Basílica de la Concepció i Parròquia de Sant Francesc de Sales
para jóvenes y familias

SALIDAViernes 17 de agosto a las 7h desde la pl. de l'Església (c/Aragó, 299), en autocar.

VUELTADomingo 19 de agosto hacia las 22h

PRECIO (transporte, alojamiento y pensión completa):

• Adultos: 115 eur.
    • De 13 a 17 años: 90 eur.
    • De 5 a 12 años: 80 eur.
    • Menores de 5 años: 35 eur.

ALOJAMIENTO: Residència de les Religioses de l'Amor de Déu.

RECOMENDAMOS LLEVAR:

• Jabón y artículos de higiene personal.
  • Impermeable y/p paraguas.
  • Jersey o chaqueta para la noche.

INSCRIPCIONES Y PAGO (fecha límite 13 de agosto). Places limitadas.

1. INSCRIBIRSE personalmente (entregar, para cada peregrino, la ficha de inscripción debidamente cumplimentada y firmada)

• En la colecturía (sacristía) de 11h a 13h y de 17h a 20h.
  • En el Despacho Parroquial (c/Aragó, 299) los lunes, miércoles y viernes de 17.30 a 19.30h (AGOSTO CERRADO).

2. Ingresar PAGA Y SEÑAL -NO reembolsable- de 50 eur  en la cuenta:

• Titular: Parroquia de la Concepción
      • Núm: ES44 2100 0816 1202 0012 8761
      • Concepto: "LOURDES" y nombre y apellidos de los peregrinos

SOBRE LOURDES

Lourdes (Francia) es un pueblo de los Pirineos bendecido desde 1858 por la presencia de la Virgen María. Miles de personas visitan anualmente este santuario, buscando paz, sentido y, sobre todo, la salud del cuerpo y/o del alma. Desde 1858 hasta ahora, son miles las curaciones y los favores obtenidos de María.

SOBRE LA PEREGRINACIÓN

Visitaremos la gruta de Massabielle, las piscinas, la fuente de agua milagrosa; participaremos en las ceremonias religiosas del Santuario (procesión del Santísimo por la tarde, Rosario de las antorchas por la noche, Misa internacional el domingo). También habrá tiempo libre para visitar la población y comprar objetos piadosos, pero, sobre todo, para el encuentro personal y silencioso con la Virgen María. También, quien quiera, se podrá bañar en las piscinas.

MÁS INFORMACIÓN: sortidesparroquials@gmail.com.