Equilibrem l'estiu a les parròquies de la Concepció i de Sant Francesc de Sales

Escrit de la Comissió d'Economia de les parròquies de la Concepció i de Sant Francesc de Sales:

A tots els amics i benefactors
A todos los amigos y benefactores

EQUILIBRAR L'ESTIU

Com segurament ja ho sabeu, diverses parròquies de Barcelona, abans de començar les vacances d'estiu, demanen als seus feligresos que, durant uns diumenges, tinguin present el desequilibri econòmic que a l'estiu es produeix a les nostres parròquies de Barcelona i, en concret, de l'Eixample, a causa del ben merescut estiueig dels participants habituals a les celebracions litúrgiques.

Per això la Comissió d'Economia de la Parròquia sol·licita als membres de la nostra comunitat que els diumenges

16 de juny i 14 de juliol

penseu en aquesta situació econòmica, que també es crea a la nostra parròquia, a l'hora de fer la vostra ofrena setmanal per les necessitats de la mateixa parròquia i de la seva obra caritativa i de participació al Fons Comú Diocesà.

Com tothom ja ho sap, hi ha despeses que continuen essent-hi tot i el bon temps… Confiem, un cop més, en la vostra comprensió i generositat, particularment en aquestes circumstàncies difícils per a tothom. Us saluda atentament,

La Comissió d'Economia

Barcelona, juny 2019

P.D. Si voleu contribuir amb una suscripció a la parròquia, ja sigui fixa o extraordinària, descarregueu-vos el full que hi ha al peu i lliureu-lo a la sagristia, al despatx parroquial o envieu-nos-lo per correu electrònic.