Darrera Missa Jove del curs: Propostes per al curs vinent
16-06-2019
(cliqueu per ampliar)

El diumenge 16/06 celebrarem la darrera Missa Jove dels diumenges del curs. Ens retrobarem el diumenge 6 d'octubre a les 20:30.

A continuació, unes ratlles de la família Salesa Pérez, coordinadors de la Missa Jove, amb noves propostes per al 2019-20.

==

Benvolguts amics de Missa Jove de la Basílica de la Concepció,

Acabem un curs i des del Consell Parroquial volem suggerir-vos algunes propostes per al proper curs 2019-2020.

• Organitzar unes xerrades  de temes d'actualitat els dimecres abans de l’Hora Santa. Es deixaria una estona per a un petit àpat abans de començar a les 9,30 la pregaria i adoració.
  • Igualment, per tal de fer més coneixença entre nosaltres proposem dues sortides col·lectives durant el curs: una a la tardor i una altra a la primavera. Aniríem a visitar un Santuari de Catalunya, Missa i dinar de germanor per tornar per la tarda a la Parròquia. S'organitzaria el viatge en autocar.
  • A més, voldríem organitzar una Peregrinació Parroquial a Terra Santa, especialment pensada per als joves , les seves famílies i els amics. Inicialment les dates serien per a l'estiu de 2020 (sis dies aprox.). Depenent de la vostra resposta, organitzarem una comissió per començar a muntar el viatge.

Intentarem que el preu no sigui un impediment per ningú i organitzaríem algun tipus d'activitat per recaptar fons.

Si us plau envieu les vostres propostes i suggeriments al correu: parroquiaconcepciobcn@gmail.com.

Recordeu també que durant els mesos d'estiu molts no venim a la Missa Jove, però les necessitats i despeses segueixen existint. Si podeu, feu els vostres donatius a la campanya "Equilibrem l'Estiu", si us plau.

També volem agrair la valuosa col·laboració de la família Rey - de Olano, que ens ofereix cada diumenge la seva música i cants.

En nom del Consell Parroquial us desitgem a tots un molt bon estiu i ens tornarem a veure, si Déu vol, el proper 6 d'Octubre amb energies renovades.

Una cordial salutació,

Família Salesa Pérez