Acampada d'estiu per a nens i nenes d'entre 6 i 17 anys

Acampada infantil en indrets protegits, llocs privilegiats de la natura per al trobament amb el Déu creador. Ideal per relaxar la ment, oxigenar els pulmons i enfortir el cos dels nois.

RESPONSABLE: Mn. Joan Bladé

ACAMPADA ESTIU 2018

Al igual que ens anys anteriors, tindrà lloc a la Vall de Boí, i de la qual esperem que els vostres fills guardin un record inesborrable bo i passant un dies ben agradables i molt divertits.

• Podeu convidar altres familiars, amics o companys d'escola dels vostres fills.
  • No perdeu de vista que les places són limitades. Si cal s’obrirà, però, una “llista d’espera” pel cas d’imprevisibles baixes.

DATES: del dilluns 25 de juny al dimarts 3 de juliol

Ens desplaçarem amb autocar des de la mateixa Parròquia. El darrer dia els pares, familiars o amics que ho desitgin podran visitar el campament així com dinar plegats amb tot el grup.

LLOC: Com en d'altres edicions, serà al sensacional "Campament Toirigo" de la Vall de Boí.

El campament disposa de tendes de campanya pròpies, cuina, menjador, dutxes, etc.

EDATS: Per a nois i noies d’entre 6 i 17 anys.

Els nois s'agruparan per edats i sexe al costat dels seus respectius monitors o monitores.

PREU: 260 eur. El pagament es farà mitjançat transferència bancària, en el número de compte que se us indicarà quan feu la inscripció.

INSCRIPCIONS

1. Empleneu el FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ per demanar plaça.

2. Quan la plaça estigui confirmada per part de la parròquia, rebreu un correu electrònic on us direm quan podeu passar pel despatx parroquial a signar la fitxa i l'autorització corresponent.

IMPORTANT: La inscripció NOMÉS quedarà formalitzada quan:

• SIGNEU LA FITXA D'INSCRIPCIÓ un dels pares com a mínim, al despatx parroquial (dilluns i dimecres de 17.30 a 19.30h, c/Aragó, 299), i porteu una fotografia del nen i una fotocòpia de la seva targeta sanitària; i
    • Hagueu efectuat el PAGAMENT TOTAL de l’Acampada. Data límit: 9 de juny. Es pot fer per terminis.

MÉS INFORMACIÓ:

En el seu moment, als pares dels nens que s’inscriguin se’ls enviarà informació més detallada sobre qüestions puntuals. A l’igual que els altres anys, hauran de portar la seva motxilla, el sac de dormir, la roba de cada dia, tovallola, banyador, estris de menjar, llanterna, etc. Això sí, tant monitors com nens vestiran la samarreta del campament.

En qualsevol cas, podeu demanar més informació a Mn. Joan Bladé, en horari de despatx parroquial (dilluns, dimecres o divendres de 17.30 a 19.30h, c/Aragó, 299), o escriure a campasconcepcio@gmail.com (Cristina Barroso).