Catequesi d'infants i juniors
21-09-2022
(cliqueu per ampliar)

Formació i educació en la fe per als infants, distribuïts en grups segon les edats escolars des de 2n. de primària.

La catequesi es fa:

• A la Concepció, els dimecres o els dijous de 18h a 19:30, o bé els dissabtes d'11h a 12:30.
  • A Sant Francesc de Sales, els dimecres de 17:30 a 19h..
  • Assisteixen mensualment a la Missa de tota la comunitat, i a algunes Misses ferials i altres celebracions.

Dins d'aquest procés catequètic, els infants fan la Primera Comunió i els joves celebren el sagrament de la Confirmació.

Els pares dels infants de catequesi poden rebre, el mateix dia i a la mateixa hora que els seus fills, una catequesi dels continguts fonamentals de la fe seguint el Compendi del Catecisme de la Doctrina Catòlica.

• Responsable: Mn. Joan Bladé
  • Secretària: Tere Ferrer

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

• al despatx parroquial de la Concepció (Aragó, 299) a partir de l'2 de setembre, els divendres de 17.30 a 19h, amb cita prèvia a parroquiaconcepciobcn@gmail.com, tel. 93.457.65.52.
  • o a través del formulari.