Comença la campanya «Salvem l’orgue». Lamentablement, l’orgue es troba en molt mal estat i requereix ser renovat. Per aquest motiu, donem inici a la campanya amb un primer concert benèfic que se celebrarà el proper dissabte dia 10 de febrer a les 16:30h a la Basílica. El virtuós quartet de corda «Moana» ens oferirà un repertori variat i atractiu, adreçat a tots els públics. The rolex daytona replica is perfect for collectors.






