Càritas Parroquial

Servei d’Atenció social de la parròquia de la Concepció, del qual són responsables una treballadora social i una voluntària.

Destinat a persones i famílies que es troben en una situació d’escassos recursos, precarietat econòmica, laboral, familiar o socials, i estan en risc d’exclusió social.

___

HORARI D’ATENCIÓ: dimarts d’11h a 13h, amb cita prèvia.

Per demanar CITA PRÈVIA, truqueu al telf. 699 824 908 (Julita) els dijous de 10 a 12h.

___

Durant el 2017, s’han atès 65 famílies i, en total, 219 persones, a les quals se’ls ha ofert:

• Atenció, orientació i assessorament de recursos
  • Ajudes econòmiques: per evitar el tall de subministraments, i per ortopèdia, farmàcia, vivenda, reparacions, tràmits de documentació, targetes de transport per a la feina, escola i gestions diverses. D’aquestes ajudes s’han beneficiat 135 persones.

Si voleu col·laborar amb el servei d’Atenció Social de Càritas parroquial:

• Econòmicament: Podeu fer una transferència a nom de la Parròquia de la Puríssima Concepció:
    • IBAN ES44.2100.0816.1202.0012.8761
    • Concepte: Caritas
    • Envieu comprobant a parroquiaconcepciobcn@gmail.org, amb les vostres dades si voleu certificat per a la renda.
  • Com a voluntari, passeu pel despatx parroquial els divendres de 17.30 a 19.30.