Donatius

PER AL MANTENIMENT DE LA NOSTRA BASÍLICA
I EL DESENVOLUPAMENT DE LES ACTIVITATS PASTORALS I SOCIALS

Gràcies per avançat pel vostre donatiu, que ens permetrà de seguir conservant la nostra Basílica en les millors condicions i de tirar endavant les nostres activitats pastorals i socials. Us detallem les diverses modalitats que teniu per fer-nos arribar la vostra aportació:

TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA o XEC NOMINATIU

Compte corrent:

• TITULAR: PARRÒQUIA PURÍSSIMA CONCEPCIÓ
  • IBAN: ES44 2100 0816 1202 0012 8761
  • TITULAR: PARRÒQUIA DE SANT FRANCESC DE SALES
  • IBAN ES93.2100.0816.11.0200751832

Feu-nos arribar el comprovant de la transferència per correu electrònic (parroquiaconcepciobcn@gmail.com) juntament amb el formulari de donatius corresponent que trobareu a final de la pàgina web.

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Empleneu i signeu el formulari de donatius corresponent que trobareu a final de la pàgina web i feu-nos-lo arribar per correu electrònic (parroquiaconcepciobcn@gmail.com), postal o personalment. També ens podeu trucar perquè el passem a recollir.

METÀL·LIC, TARGETA DE CRÈDIT, MÒBIL

A la Basílica:

• Al claustre, hi ha un aparell que permet fer donatius en metàl·lic, targeta i telèfon, disponible sempre que estigui obert.
  • Col·lectoria: c/Roger de Llúria, 70 – De dilluns a divendres, d’11:00 a 13:00
  • Despatx parroquial: c/Aragó, 299 – Dimecres i divendres de 17:30 a 19:30.

Si ho preferiu, també ens podem apropar al vostre domicili.

A Sant Francesc de Salessempre que estigui obert

BIZUM

Es poden fer donatius per Bizum a la Basílica de la Concepció, mitjançant l’opció d’enviament de diners a una ONG, amb el codi 00910

VERSE

Al telèfon 639024538 (https://verse.me/$concepciobcn).

TRACTAMENT FISCAL DELS DONATIUS

Tots els donatius per al sosteniment de l’Església desgraven el 80% els primers 150 eur; i la resta, el 35%. Llei 17/2020.

Si voleu un rebut de la vostra donació, procediu, si us plau, a emplenar el formulari corresponent

• Formulari donatius Basílica de la Concepció:

Formulari donatius Sant Francesc de Sales:

BASÍLICA DE LA CONCEPCIÓ
Aragó, 299