Domund 2026 · Un en Crist, units en la missió

El proper 18 d’octubre celebrem el Domund, la Jornada Mundial de les Missions, que enguany arriba al seu centenari sota el lema «Un en Crist, units en la missió».

Aquesta jornada ens recorda que tots formem part d’una mateixa Església i que la missió d’anunciar l’Evangeli és una responsabilitat compartida. Podem fer-la possible amb la pregària, la solidaritat i la nostra col·laboració.

Des de la Basílica de la Puríssima Concepció, us convidem a viure aquesta jornada amb un cor obert als qui més ho necessiten i a donar suport als missioners i missioneres que, arreu del món, comparteixen l’Evangeli i porten esperança a moltes comunitats.

Cada gest de generositat compta. Units en Crist, fem possible que la missió continuï arribant a tothom.


El próximo 18 de octubre celebramos el Domund, la Jornada Mundial de las Misiones, que este año cumple su centenario bajo el lema «Uno en Cristo, unidos en la misión».

Esta jornada nos recuerda que todos formamos parte de una misma Iglesia y que la misión de anunciar el Evangelio es una responsabilidad compartida. Podemos hacerla posible a través de la oración, la solidaridad y nuestra colaboración.

Desde la Basílica de la Purísima Concepción, os invitamos a vivir esta jornada con el corazón abierto a quienes más lo necesitan y a apoyar a los misioneros y misioneras que, en todo el mundo, comparten el Evangelio y llevan esperanza a muchas comunidades.

Cada gesto de generosidad cuenta. Unidos en Cristo, hagamos posible que la misión siga llegando a todos.

Cartel Domund 2026

Deixa un comentari