Fra Arun de Madurai, el jove caputxí, serà qui durà a terme la predicació d’aquest Divendres Sant a la Basílica de la Puríssima Concepció. El dilluns, dimarts i dimecres d’aquesta setmana ja ha estat realitzant uns exercicis espirituals «a la ciutat» per a tots els membres de la nostra comunitat, que ha tingut molt bon acollida.





